tisdag 16 mars 2010

Macro Lovers - Bröd

BertaStina hon älskar ju fikabröd.
o tänka sig, när BertaStina var på jobbet idag så fick hon ett sms från miss norrland som talade om att det fanns tårta i kylen, för hon hade fyllt år.. BertaStina sa att hon inte borde äta nån tårta, men hon MÅSTE ta en bit, o inte var väl BertaStina trögbjuden =)
så en prinsesstårtbit slank det ner i "lilla" maggen..
lite morgonfika =)
o när BertaStina kom hem så fick ju BertaStina LOV att fram med lite fikabröd igen o fika med tomten, lilla Skrutt o Plumsemumsan som kom förbi.
Så då klämde BertaStina i sig en liten kärleksmums =)
Jodå, BertaStina har gått en promenad med vovvarna sen oxå, men säkert inte tillräckligt lång för att bli av med dom där godsakerna.. =)

HÄR finns det mera Bröd

8 kommentarer:

  1. härliga bilder :-) nu blev man sugen på något gott till kaffe här..

    ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Gottegris!!
    Jättefina bilder har du tagit....men ack så jobbigt att se på....(;

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  3. Oj oj vilka godsaker! Älskar ju prinsesstårta :)
    Kärleksmums är ju supergott också.
    Jättefina bilder!

    SvaraRadera
  4. Ååh, det kurrar i min mage nu. Dags att äta middag strax tror jag. Vilka läckerheter du bjuder på..mums:)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Oj vad du lyxar till din dag :)
    Du får ta en promenad till ;)

    SvaraRadera
  6. Princesstårta! Skulle jag aldrig tacka nej till :-) Riktigt smaskgit fotat. Jag skulle inte kunna hålla mig så länge, och ta en bild ;-)

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder på farligt härliga saker.

    SvaraRadera